موتور کرکره برقی سنترال sentral نصب و تعمیر کرکره برقی 09195559103
.:: Your Adversing Here ::.
 

موتور کرکره برقی سنترال sentral

بررسی موتور کرکره سنترال
موتور کرکره برقی سانترال

این نوع موتور کرکره برقی در مرکز شفت کرکره برقی قرار می گیرد و به همین دلیل موتور کرکره مرکزی یا سنترال ( سانترال ) نامیده می شود . از مزایای این نوع موتور کرکره برقی حرکت سریع و روان و عملکرد آسان خلاص کن در مقایسه با موتور کرکره های توبلار و ساید می باشد . بدلیل اینکه این موتور نیاز به فنر بندی شفت کرکره برقی دارد نصب آن مشکل و هزینه نصب آن بالا می باشد و امروزه عمده ترین کاربرد آن نصب بر کرکره های قدیمی ( لانه زنبوری ) و اتومات نمودن آن کرکره ها می باشد .
موتور سانترال در مرکز درب کرکره ای قرار می گیرد و نیرویی که وارد می کند از میانه درب و به طور یکسان در تمامی سطوح درب مشاهده می شود . از موتور های سانترال می توان در درب های یک پارچه قدیمی نیز استفاده نمود . سامانه اجرا شونده موتورهای سانترال به شکلی است که باید از کاسه فنر برای برچسب سیستم شفت استفاده برد . وجود کاسه فنر ها در شفت کرکره برقی اتوماتیک رابطه مستقیم با درازای و طول کرکره برقی دارد و هر آنچه طول و درازای کار (درب) بلندتر و بزرگتر باشد بر تعداد کاسه فنر شفت نیز اضافه می شود .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






shutters

آذرپار

shutters

http://shutters.lxb.ir

نصب و تعمیر کرکره برقی 09195559103

موتور کرکره برقی سنترال sentral

نصب و تعمیر کرکره برقی 09195559103

به وبلاگ من خوش آمدید تعمیر کرکره هوشمند- تعمیر موتور کرکره برقی- نصب کرکره اتوماتیک- کرکره صنعتی- کرکره پارکینگ- کرکره مغازه- کرکره پنجره

نصب و تعمیر کرکره برقی 09195559103